​Een afspraak inplannen voor een pijnklacht, orthodontie, een prothese, kennismaking of een afgebroken tand of kies? Dat kan via onderstaand formulier. Op deze manier is inloggen niet noodzakelijk.

Graag verdere uitleg betreft uw vraag zo gedetailleerd mogelijk in het opmerkingenveld beschrijven, zodat we u optimaal van dienst kunnen zijn. Wij zullen dan van maandag tot en met vrijdag, binnen twee uur contact met u opnemen.

Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op!
Uw inschrijving wordt zo snel mogelijk verwerkt waarna er telefonisch of per e-mail contact met u wordt opgenomen voor het maken van uw eerste afspraak.

Tijdens uw eerste afspraak wordt uw gebit en medische status gecontroleerd, indien nodig een behandelplan voorgesteld en naar aanleiding daarvan en in overleg met u een volgende afspraak ingepland.

Gegevens vorige tandarts
Het is prettig als wij vóór uw eerste bezoek uw patiëntenkaart van de vorige tandarts, huidige gegevens en relevante medische informatie hebben. Wij vragen u daarom het inschrijfformulier zo compleet mogelijk in te vullen en uw patiëntenkaart inclusief (digitale) röntgenfoto’s naar ons te e-mailen 500095397@lms.lifeline.nl (dit is via een beveiligde omgeving). Mocht u er niet uit komen neem dan gerust contact met ons op!

Gezondheidsvragenlijst
Tijdens de eerste afspraak wordt de algemene gezondheid met u doorgenomen aan de hand van een gezondheidsvragenlijst. U zou van tevoren alvast namen van bijvoorbeeld medicijnen op kunnen zoeken. Sommige aandoeningen/ ziekten en medicijnen kunnen van invloed zijn op de behandeling en soms is het nodig om de behandeling hierop aan te passen. Het is belangrijk (voor uw eigen gezondheid!) om de vragenlijst zo volledig mogelijk in te vullen danwel aan ons door te geven. Vanzelfsprekend worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld.