Uw inschrijving wordt zo snel mogelijk verwerkt waarna er telefonisch of per e-mail contact met u wordt opgenomen voor het maken van uw eerste afspraak.
Tijdens uw eerste afspraak wordt uw gebit en medische status gecontroleerd, indien nodig een behandelplan voorgesteld en naar aanleiding daarvan en in overleg met u een volgende afspraak ingepland.
Gegevens vorige tandarts
Het is prettig als wij vóór uw eerste bezoek uw patiëntenkaart van de vorige tandarts, huidige gegevens en relevante medische informatie hebben. Wij vragen u daarom het inschrijfformulier zo compleet mogelijk in te vullen en uw patiëntenkaart inclusief (digitale) röntgenfoto’s naar ons te e-mailen 500095397@lms.lifeline.nl (dit is via een beveiligde omgeving). Mocht u er niet uit komen neem dan gerust contact met ons op!
Gezondheidsvragenlijst
Tijdens de eerste afspraak wordt de algemene gezondheid met u doorgenomen aan de hand van een gezondheidsvragenlijst. U zou van tevoren alvast namen van bijvoorbeeld medicijnen op kunnen zoeken. Sommige aandoeningen/ ziekten en medicijnen kunnen van invloed zijn op de behandeling en soms is het nodig om de behandeling hierop aan te passen. Het is belangrijk (voor uw eigen gezondheid!) om de vragenlijst zo volledig mogelijk in te vullen danwel aan ons door te geven. Vanzelfsprekend worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld.
!Wij nemen nog nieuwe patienten aan, maar de wachttijd bedraagt minimaal 2 maanden!
Wel hebben wij de policy dat nieuwe patiënten de eerste 2 x hier op de praktijk dienen af te rekenen (pin of contant), u krijgt de rekening dan mee zodat u deze zelf kunt indienen bij uw zorgverzekering. Helaas moeten wij dit handhaven door vervelende ervaringen uit het verleden.
Helaas lukt het een deel van de patiënten niet om 24 uur van tevoren een afspraak te annuleren.
Hierdoor ontstaan grote gaten in de agenda, waarin wij aan andere patiënten zorg hadden kunnen verlenen.
Wij zien ons daarom genoodzaakt om bij een annulering van een behandeling, minder dan 24 uur van tevoren, een deel van de kosten in rekening te gaan brengen.
Gebeurt dit voor de tweede maal zal de volledige behandeling in rekening worden gebracht.
Wij waarschuwen u dat deze kosten niet door uw zorgverzekering worden vergoed.